Mexico meebeleven!

22 januari 2018 - Guadalajara, Mexico

Hi iedereen!

Ik heb een tijdje nagedacht hoe ik toch mijn vrienden en familie kan laten mee genieten met mijn belevenissen hier. Ik heb besloten dat ik geen verhalen ga schrijven, maar ik laat mijn foto's het werk doen. Ik hoop op deze manier het toch te kunnen delen en Mexico via mijn ogen te laten zien.

Divertirse!

Muchas besos,

Julissa

---------------------------------------------------------------

Hi everyone!

I've taken a while to think about what I wanted to do with my experiences here in Mexico and also included friends and family on my exchange. I made up my mind and I'm not going to wright stories, but I want my pictures to do the talking. I hope in this way, you can also enjoy Mexico through my eyes.

Divertirse!

Muchas besos,

Julissa

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    22 januari 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Marihuela:
    23 januari 2018
    Wat een briljant idee! En wat fijn om zo een beetje mee te mogen kijken. Hou van jou dappere!
  3. Freemerika/ mama:
    23 januari 2018
    Fijn dat we je zo toch wat kunnen volgen schat! En eindelijk de natuur in geweest. Prachtig❤
  4. Freemerika/ mama:
    23 januari 2018
    Uitstekende keuze lieverd! Op deze manier beleven we jouw avontuur ook mee en vieren gezamelijk vakantie😍 dikke zoen vati
  5. Marja Anker:
    23 januari 2018
    Wat een bevoorrecht mens ben jij dat je dit kunt doen!! Een beetje studeren en ook uitrusten en genieten van al het moois!! De foto's zullen jouw herinnering zijn en fijn dat wij mee kunnen kijken in dat prachtige land!! Lekker van genieten! Lieve groetjes van Marja
  6. Tanisha:
    23 januari 2018
    Oh julissss wat gaaff, hoop je snel op te zoekennm
  7. Oooooooh pa:
    Mooi mop
  8. Lisenka:
    23 januari 2018
    Super mooi julis!! Wat een paradijs! Heel fijn dat we kunnen meegenieten!!!